Sedaydogdu ben kullanıyorum neredeyse 4 ay olacak, bir sorun yaşamadım. İçinden talimat içeren minicik bir şey çıkıyor ona göre kullandım bir sorunla da karşılaşmadım ki ben çok da güzel bir indirimden yakalamıştım. Ben çok memnunum hiç de sorun olmadı, ek gıda bütün malzemeleri oioi neredeyse hani meyve püre emziğine kadar :))