Merhaba erkek bebeği idrar yolu enfeksiyonu geçiren var mı ? Önerileriniz nelerdir?
Yagmur16__ benim kizim gecirdi huysuzluk ve ates vardi 39a kadar yukseliyodu
Cok geçmiş olsun Belirtileri nelerdi
Nevarebeka1 Çok teşekkürler ateşi yükseldi
Dolven vermeme rağmen ateşi düşmüyor :(