Ben ilk zamanlar bebeği emziremediğim için aldım ki sadece ben değil hastanedeki hemşireler bile yarım saat uğraştı bebeği memeye tutturmak için ama başaramadık emzirme danışmanından aldığım yarım saatlik eğitimle şimdi çok rahat emziriyorum kesinlikle tavsiye ederim