Selam arkadaşlar sabah uyandığımda bı baktım kulak arkası sıcaklık hissettim aradan 5 dakika geçti birde baktım sert biseyler çıktı ve şişti baya ağrı yapmaya başladı kızlar hastaneye gittim tükürük bezi iltihabı deyip bı iğne yaapip gönderdiler kan tahlili temiz ama ağrıdan duramıyorum artık başıma vuruyor mide bulantısı iştah sıfır geçiren oldumu Allah aşkına kaç güne düzelir acidan kivraniyorum antibiyotik kullanıyorum hiçbir faydası yok