ttugceymenn _mmom 8 kilo boyu 68 cm Gün içinde 3 uyku yapıyor uyu uyan beslenme oyuncaklarla oynama dışarı çıkma bu şekilde devam ediyoruz en sevdiği kitap pinokyo onu okuyunca hemen gülümsemeye başlıyor 😁 ek gıda biraz karışık asla ama asla kaşık istemiyor benim yedirmemi kabul etmiyor sabah kahvaltı da salatalık kesiyorum, lor ve yumurta sarısı denedik bu ikiliden omlet yapıyorum onu da uzunlamasına dilimliyorum illa kendi yiyecek öyle yiyor.karpuz dilimliyorum onu yiyor şeftali falan vereceğim zamsn da meyve süzgeci ile veriyorum Bugün pankek yapacağım Bir taraftan tatmadıklarımızı 3 gün kuralı ile tadım yapıyoruz ama çorba muhallebi yemiyor sanırım blw ilerlemem gerekiyor 😕
glsh3580 _mmom yemeye başladı herseyden tattiriorm doğum kilosu 2500 boy 48 cm bugün tam 6 aylik 7.250 gram 66 cm
Veragillerden Ben çok iyiyim, kızım da çok iyi. Güzel gidiyor her şey. Gün içinde oyunlar, dışarı çıkmalar, kitap okumalar… 😇
Veragillerden _mmom O da güzel çok şükür. Biz zaten çoktan başlamıştık. :) Bebeğimin alerjisi olduğu halde güze gidiyor.
Veragillerden _mmom Bize deri testi yapıldı, yumurta, kuruyemiş ve biraz da buğdaya alerjisi çıktı 🤦🏻♀️
_mmom ttugceymenn çok güzel yazmışsınız, bizimki hemen kaşığa yapışıyor boğazına sokacak😂 biz tadımlara yeni başladık kabak patates havuç kayısı şeftali tattı henüz.. ama sebzeleri pek yemek istemiyor :( emmeye çok bağımlı su da içmiyor ne yapacağım bilmem..
MinnakPanda Kızlar benimde bebeğim var 6 ay olacak 3 gün sonra. Post sahibinden özür dileyerek soruyorum. Bizede alerji testi yapıldı. Kanlı kaka gördüm bir kaç kez ikinmasi çok ve çok zor yapıyordu kakasını. Bu şikayetlerle test yapıldı kolundan ama birsey çıkmadı. Bende 2 haftadır süt diyetindeyim ama hiç bir değişme olmadı. Kanlı kaka görmedim 2 hafta içinde ama ikinmasi ve zorlaasi hala geçmedi. Sizce başka bişeye alerjisi olabilir mi? Doktara gidince ne diyecek çok merak ediyorum. Birde acaba benmi abartiyorum bütün bebisler böyle ıkına sıkına zorlanarak mi yapıyor kakasını? Sizinkiler kolay mı yapıyor zor mu yapıyor
Hshsjshs MinnakPanda kabizmi bebeginiz kabizlik varsa öyle olur ek gida aliyosa suyu ihmal etme 6ay lik kizimda öyle ıkınarak yapiyo sükür alerjiside yok bence sizin bebeginiz kakasini yaparken zorlandigi icin kan görmussunuz sadece emiyosa siz lifli gidalar tüketmeye özen gosterin
MinnakPanda Hshsjshs Kabuz değil sulu kaka yapıyor. Anne sütü alıyor. Ben çok ekmek yiyorum ondan oluyor belkide
ttugceymenn _mmom Benim kızımda ilk başlarda hiç su içmek istemedi son 2 gündür içiyor zamanla her şey yerine oturuyor merak etmeyin :)