5ay 20günlük kızım doktor tavsiyesizleye ek gıdaya geçtik yani o mu yaptı başka bişeymi çözsmedik keyfi yerinde ateş kusma yok günde 7 kere falan yapıyor doktor serum dedi tedavisi probiyotikte alıyor ancak düzelme yok serumda emzirsen aynı yere geçer dedi iştahıda az