Yagmur12 MinikAydoganlar yok canım sadece anne sütü alanlar almıyor ama mama ne kadar anne sütüne yakın olsada şekerli susatıyor benim doktorum ver dedi
Gozde25 MinikAydoganlar ben emzirmiyorum malesef canm sen hem emzirip hem nama veriyorsan ondan az içiyordur
Betulyorukoglu Benimde ikiz bebeklerim var 3-4 saatte bir mama veriyorum sütüm kesildiği için mamayla devam ediyoruz birini yarım saat önceden başlayın derim diğeri uyurken yoksa aynı anda acıkıp ağlıyorlar biz ikinci ayı bitirdik şuan 120 cc falan içiyoruz
Damlaca MinikAydoganlar benimde ikiz kızlarım var aynen bir kızım aşırı sabırsız termosa sıcak su yapıyorum birde başka şişeyd kaynatıp soğutup koyuyorum ikisini ılıştırıp mamalarını iki dakika da hallediyorum bundan başka çare yok sanırım 😊 o aylarda da iki saatte bir 3-4 ölçek veriyordum
Xyz MinikAydoganlar mama vermek zorundaysanız termoslar işinizi görür sanki sıcak su her an hazır durur