Kızlar merhaba. Bebeğim 5 aylık olacak. Biz denir takviyesi kullanmaya başladık Ocean markanın damlalıklı olanından. Sizler de bu aylarda mı başladınız kullanmaya ve bu vitamin kabızlık ya da renk değişimi yapmaz dedi doktor ama bebeğim sanki gaz sancısı gibi ıkınmaya başladı ara ara bir de sanki idrarının da kokusu değişti. Sizde de oldu mu bu durumlar?