NoThing2Lose bebeğim şu an 5.5 aylık. İlk 2 ay bizde aynı sorunu yaşadık. Meme + mama gidiyoruz bu arada. Sırasıyla gittiğim doktorlar şunları söyledi; anne sutu alanlarda 15 güne kadar çıkmaması normal, mama kabız yapıyor mamayı kesin - ki kabızlık belirtisi kesinlikle yoktu. Çocuğun gayet rahattı. Biz de kestik mamayı tamamen. En son bir doktora daha gittik ki nihayi doktorumuz oldu kendisi. Bana aynen şunlari söyledi; çünkü çocuk aç kalıyor. Anne sütü ancak kendisine yetiyor. Kaka üretecek kadar kalori yapamıyor, dedi. Kontrollü olarak mamaya başlattı tekrardan. Su an hem kilosu normal sınırlar içinde hem de günde 2-3 kez kakasını yapıyor. Siz nasıl besleniyorsunuz, sadece anne sütü mü?