Yazın başından beri 3. Grip oluşumuz. Ben grip oluyorum tam iyilesiyorum oh kızıma gecmedi diyorum bi bakıyorum onunda burnu tıkanıp akmaya başlıyor gece uyuyamiyor tıkanıklıktan serum fijyolojikle temizliyorumm doktorda herseferinde aynı şeyi söylüyor korkulcak bisey yok burnu tıkanık. Usandım artık korkuyorum daha kötü bisey olacak diye soguk su icsem dondurma yesem grip oluyorum cocugada geciyor. Napıcam yeter artık kızımı hasta edip duruyorum 😔😣 (acemiyim ilk bebeğim)