Zehrraa arastirdim felaket uykusu mudur nedir. Bir kaç gün sürdü gündüz uykuları da 60dknin altındaydı bazen 15dk uyuyordu.oysa iki üç uyku yapması iyi olurmuş.. Her uyandığında aldım emzirdim yatırdım, ağladı sakinlestirdim. uyandı sırtından pispisladim şimdi daha iyi. 12-1 gibi uyuyor 8de 9da uyaniyor emiyor uyuyor. Ek gıdayı da fazla vermiyorum o da huzursuz ediyormuş ne yesem istiyor meraktan. Eşimi bile istemiyordu bende dışarı yolluyorum birlikte. gezdirin yorun sosyallestirmeye çalışın. Evde tek başına enerjisini atamıyor. İnanın balkonu temizledim demirli bizim her yer açık bebisi pusete koyuyorum arabaları insanları izliyor.