Arkadaşlar kızım 5 yaşında , ortalama 1 haftadır her gece ağlayarak uyanıyor. Neden ağlıyorsun diye sorduğumuzda bilmiyorum diyor. Acaba korkuyor mu rüyasında. Sürekli bizim odamızda yatmak istiyor. Üstelik odasını ayıralı 2 yıl oldu. Bu durumu yaşayan var mı ? Lütfen YARDIM EDİN artık çıldırmak üzereyim. Yeni doğduğunda bile geceleri bu kadar çok uyanmıyordu…