Doğum yapalı 3 ay oldu. Bugüne kadar herhangi bir kaşık sancısı, bel ağrısı, vajinal akıntı olmamıştı taa ki bugüne kadar. Bugün hepsi birden var normalde bunlar yumurtlama dönemimde başıma geliyordu. 3 ay boyunca regl de olmamistim. Şimdi acaba yumurtlama dönemimde miyimdir sizce, yoksa doktora gitmeli miyim?