esila87 Hanimlar doğumdan yaklaşık 6 ay sonra ilk adetimi gördüm fakat 2. Adetim 6 gün gecikti. Var mı bu tarz sorunlar yaşayan yoksa hamile miyim? Ama imkansız esim korundu
[silindi] esila87 banada oldu doktora gidicem canım 6ay benimde korkuyorum bası belirtilerim var ama ne yalan diiyö isterim bebiş❤️❤️😀
Asellbahar esila87 evet benim doğumdan sonra iki kez gördüm 3. De 45 gün geçti kan testinde negatifti. Doktor düzensizlik olur demişti.