Mrvunluu Benim kızım 3 buçuk aylık kucağımda tutarken hep oturur pozisyona geliyor, bende bugün araştırdım 3 aydan sonra destekli oturtmaya başlayabilirsiniz deniliyor acaba sorun olur mu? Çarşamba günü doktorumuza gidicez sorucam ama merak ettim.
Acemianne10 Mrvunluu dün 3. Ayını doldurdu oğlum ve doktor kontrolü vardı. Ben de aynı şeyi düşünüyordum acaba zararı olur mu vs diye. Bu aydan itibaren destekli oturmaya başlayabilir dedi
[silindi] Mrvunluu ah bendr meral ediyorum 5ay 29günlğk tam olmasada yarım tam 1dk oturtuykruz doktorlar 6.aydan sınra diyor eşim avele ediyor biz yarım koysak kendi dikeliyor hemen bugunde yürüteçde dik durdu napcam bilemiyorum herkes birşey diyor
Casmins Mrvunluu bebeğimde 3 3 buçuk aylıkken sürekli kendini kaldırmak oturmak istiyordu. Doktorumuz kucaginizda kısa süreli oturur pozisyonda tutabilirsiniz demişti. 5. Ayda mama sandalyesinde dik olmayacak şekilde oturttum (sırt kısmı ayarlanan sandalyelerden var). 7 buçuk aylıkken desteksiz oturdu zaten.
Aslitmz Benim bebeğimde 3aylikken kucağımda oturur pozisyonu alırdı hemen yarım oturtm hep şimdi 5 ay 15 günlük kucağımizda mama sandalyesinde sürekli oturuyor uzun süre değil tabiki ama oturuyor yani sağlık ocağında ebeye söylemiştim kendini hazır hissediyorki oturuyor dedi uzun süre oturtmayin dedi sadece
Mrvunluu Aslitmz Teşekkür ederim, bende bugün destekli oturtma minderi var ona koydum bi baktım gayet rahat gülücükler atıyor resmen
Mrvunluu [silindi] 5 aylıkken de oturtturulur ya zaten ek gıdaya hazır olması lazım gayet normal bence oturması
Mrvunluu [silindi] Bakalım benım doktorum ne dicek yanı benım kızım kucağımda farkında olmadan hep oturur pozisyona geliyor herhalde bi agrısı sızısı olsa o sekile gelmez diye düşünüyorum YouTubeden de video izledim 3 aydan itibaren oturtun herhangi bir iskelet sorunu olmaz diyordu