Semanurcennet Edebiyattt ben 1 aylıkken 2 saatte bir emziriyordum 1 ayı geçtikten sonra doktorum 3 e çıkarmamı söylemişti şuan 52 günlüğüz💘
SevilC Edebiyattt ağladıkça emziriyorum valla acıkınca ağlıyor nasik olsa 2 maksimum 3 saati geçirmemeye dikkat ediyiruz
Essare He ağladıkça.. öyle belirli bir saat hiç tutmadım çünkü sütümün çok mu az mı olduğunu bilmiyorsun bbelki emdi emmesi.. o yuzzeen her ağladıkça emzirdim