Mevcsr yaşadım bu sorunu her ağladığın da bıraktım vermeyi memeyi , kucağıma aldım sakinleştirdim oyaladım tekrar denedim yine ağladı , ben tekrar sakinleştirmek için aldım oyaladım sonrasın da verdiğim de aldı , bilmiyorum ama benim bebeğim bazen aç olmadığı İçin de yapıyor memeye geliyor bir iki kez çektikten sonra ağlıyor bende kucağımda gezdirerek oyalıyorum tamamen acıktığın da memeyi sunuyorum alıyor , benim bebeğim de 1 ay 17 günlük