MyDarlingSon Bebeğim 2 ay 8 günlük normalde ben uyandiriyrdm artık uyandırmama karari aldım uyanır dımı acıkınca en son 22.30 da yedı uyanmadı hala kan sekeri düşer diye korkuyrm napsam ki?
48316ELIZAN MyDarlingSon uyandirin daha cok kucuk benim kizim 4 aylik ben uyandirmadan uykulu uykulu iciriyorum.ona kalsa sabaha kadar uyur cunku.
Theteacher Merak etmeyin düşmez bu aylarda doktorumuz uyandırma kendi acıkınca uyanır demişti bize, ama içiniz rahat etmiyorsa uyanmasını beklemeden yavaşça kucağınıza alıp emzirebilirsiniz, bebisler çok akıllı uyurken de edebiliyorlar