Kızlar 4 gündür boyleyiz kızım rahatsızlandı canımı çok sıktım sütüm azaldı çocuk emiyo iki cekiyo bişey yok birakiyo ek gıda zaten yemiyo saatlerce aç kaliyo yine aynı kaç tane mama aldım biberon ağzına degmiyo basiyo ağlamayı daha acmiyo ağzını bardakla deniyoz şırınga deniyoz yine istemiyo çorba bilmem ne de yemiyo beni emmek istiyor ama bişey bulamıyo eskiden dk da inerdi sütüm gelirdi hemen yemedigim içmediğim kalmadı süt olsun diye yok nolur bı yardımcı olun . Uzun oldu hakkınızı helal edin 🤗