Oğlum kızartma yaparken bir anda babası lavaboya hitti diye mutfağa girdi ve direk ocağa geldi bende kızgın yağ var diye elimi uzatmaya kalmadan tencere üstüne düştü ve yağ çok kızgındı. Çığlık çığlığa ağladı evladım ambulansla hastaneye geldik yatış yapıldı yanık yoğun bakımda yatıyoruz canımdan can gitti. 1. Ve 2. Derece yanık ancak takip etmek istediler. Ne su ne Aş ağlamak istiyorum koklamak istiyorum ama boynu yanık içinde ve göğüs kısmı yanık içinde. Lütfen dua edin adı rüzgar kucağımda yatıyor hep acısı olduğu içim