aysecans7 Kızlar merhaba. Dolaptan ürün satacağım ilk defa. Paketlemeyi kendimiz mi yapıyoruz. Kargoya gittiğimizde onların standart poşetleriyle mi. Mesela bir kıyafet için 🌺🌺
Linam_m aysecans7 paketlemeyi siz yapacaksiniz kargo da zaten sadece poşete koyup alıyor kargoyu ,sadece kargo poşetinde olan bir ürün özensiz olur paketlemeyi güzelce yapın sonra verin kargoya