Kızlar merhaba elimde 20 adet promalt içeceği süt arttırıcı var emzirmiyirum diye elimde kaldı uyguna satcam ben 24 lu almıştım fiyatı 310 TL idi 20 tane kaldi elimde 200 e vercem almak isteyen var mı açıkçası bedava vernek isterdim ama malum ekonomik koşullar