Kızlar merhaba, 2 aylık oğlum var yakşalık 3 haftadır burnu tıkalıydı sürekli serumlayıp çekiyordum üşüttü diyordum sonra öksürük oluyodu hafiften ve kakasıda yeşil arada arada sümük gibiydi acile götürdük araştırmaya kan tahlili vs baktılar kaka resimlerini gösterdim hep çekmiştim sonra doktor birşey yok üşütmüş ishal olmuş dedi şurup ve şase verdi kullandık ama kakası dahada sıvı olmaya başkamıştı bende ilaçlar söküyo içindekileri dedi neyse sonra bi baktım hafif kan gelmiş tabi elim ayağıma dolaştı evime yakın özelde bir doktorumuz vardı oraya görürdüm doktor gördü kaka resimlerini muhtemelen inek sütü alerjisi dedi ama o konu hakkında hiç fikrim yok sonra kan ve kaka tahlili aldılar şimdi 2 3 gün bekleyeceğiz hafta sonu girdi araya ama kakada kan çıkmış diğer sonuçlar çıkmadı daha vucudunda döküntü yok ağlama zırlama olan bi bebeğim yok sonra kızarıklık yok sadece kakasında çok az kan gördük ve kakası çok değişiyodu sürekli inek sütü alerjisi olan var mı araştırma yapıyorum ama çok zor bişey geldi mecburum evet ama ne yapcam fikir verin ?