97cansu Kızlar oğlum 4 ay 10 günlük anne sütü ile besliyorum gece uyumadan önce biberonla mama veriyordum bugün doktorumuz kaşık maması verebilirsin dedi. Siz neler kullandınız çok kararsız kalıyorum önerilerinizi bekliyorum 🥰
Miniminnakbebe 97cansu sanırım hipp markanın yulaflı kaşık maması varmış +4 ay için instagramda brinden görmüştüm ona bakabilirsiniz
48316ELIZAN 97cansu Bugun basladim hipp ve hero baby denedim. Ayrica hipp elma suyundan icirdim biraz.
97cansu Aysimannesi evet bende şaşırdım gece uykusundan önce deneyebilirsiniz dedi o yüzden sorup öneri almak istedim
Aysimannesi 48316ELIZAN onun yerine elma püresi neden vermediniz doktorunuz hazır mama neden önerdi kilo alımı mı azdı 4. Ay çok erken değil mi
97cansu Aysimannesi kilo alımı gayet iyi o konuda bir sorunumuz olmadı gün içersinde emen bir bebek zaten ama gece için deneyin demişti
48316ELIZAN Aysimannesi Doktorumuz onermedi doktorumuz su icirmeme bile karsi suan 4 ay 4 gunluk oldu. Kilo alsin diye baslamadim 7.800 kg gayet iyi anne sutu alamadi zaten mama kullandim hep suan tadim yaptiriyorum 2 3 kasik seklinde daha sonra kendim sebzesini meyvesini yapilmasi gerektigi gibi yapacagin tabi kavanoz mamasiyla surekli olmaz. Zaten hipp markasinin +4 mamalari mevcut onlardan kullaniyorum.
97cansu Aysimannesi evet uyumadan önce biraz daha fazla emmek istiyor ve yetersiz geldiğini düşünüp mama veriyordum güzelce uyuyor
Aysenurgokduman 97cansu hero beybi var muz ve elma rendesi bimdede satiliyodu hatta bı bak ister sen ama evdede aynısını yapabilirsin muzu elmayı rendele kaşıkla ez ve pirinç unu ilave et kaynat sogut kavonozlara koy