Yusufum0633 Arkadaşlar anlamıyorum hergün saatidemi şaşırmıyor bu çocuk kesintisiz 2 saat ağlıyor gündüz kendi kendine uykuya geçen çocuk gece olunca zor uyuyor tüm bebeklermi böyle anlamıyorum 2,5 aylık oğlum ve hep aynı saatte ağlamaya başlıyor sebepsiz
Alp05 Yusufum0633 muhtemelen kolik bende yaşadım aynı şeyleri çok şükür atlattık umarım en kısa zamanda sizde atlatırsınız Allah yardımcınız olsun
Aysimannesi Yusufum0633 benim bebeğim de öyleydi hergün değil bazı günler gece uykusuna geçmemek için direnirdi ağlardı sürekli emmek isterdi. Küme beslenme diye bişey varmış onu bir araştırın
burcuruli Yusufum0633 benimde bebeğim o şekilde 2 aylık akşam 7 buçuk 8 gibi başlıyor yarım saat 1 saat ağlıyor uykuya geçemiyor direniyor gündüzleri problemi yokken bizde evin içinde bebek arabasıyla veya dışarıda araçla gezdiriyoruz o zaman susuyor o ağlama saatleri geçince uyuyor
[silindi] Yusufum0633 benim oğlum da öyleydi her akşam 17:00 da başlar 19:00 a kadar devam ederdi 4. Aya kadar böyle geçti. Gaz sancıları tutuyor ondan ağlıyorlar rahatlatmaya çalışın elinizden geleni yapın maalesef bi süre böyle geçecek
Saresare123 Benim kızımda öyleydi geçti çok şükür. Bir yerde okumuştum. Bebeklerin cadı saati diye bir saati varmış. Her gün o saatte ağlar huzursuz olurmuş. Bu dönemsel bir şeymiş. Gerçekten bizim de öyleydi. O saat yaklaştıginda inanılmaz stres oluyordum. Ben stres oldukça yavrum daha çok ağlıyordu. Bende artık daha rahat davranmaya başladım. O saate yakın duş aldırıp uyuttum. O saati uykuda geçirmesini sağladım. Böyle böyle derken çok şükür atlattık 🌸 Sizde hiç merak etmeyin geçecek.