Miniminnakbebe Aynı durumu yaşıyoruz. 2 aylıkken sünnet olduk şuan 4 ay 26 günlüğüz. Morluk gayet normal dendi. Çişini yaparken bir zorluğu, genel olarak bir huzursuzluğu, ağlama krizleri yoksa korkulacak bi durum yok. Küçük olmalarına, derinin daha hassas olmasına bağlıyorlar genelde. Geçmiş olsun 🥰