Arkadaşlar merhaba. Emerken tutup birakiyor tekrar tutmak istiyor sonra birakiyor üst üste olunca ağlıyor. Her emzirmem böyle olmuyor gün içinde ara ara yapiyor. Neden yapar böyle. Alerjik bir durum olmasından çok korkuyorum. Kakasi gürültülü ve bazen karnından gucur gucur sesler geliyor ama çok gaz da çıkarmıyor.