Anneler merhabalar. Bebeğim 4 aylık, tek seferde uzun emdiği çok nadir oluyor. 1 dakika kadar tutup bırakıyor, tekrar alıyor ve birkaç saniye… birde kısa kısada olsa çok sık emiyor, zaten uykuyada memeyle geçen bir bebek. Uykusu geldiği an aç olmasada meme arıyor. Tok olup uyku için meme aldığından dolayı mı kısa emip bırakıyor sizce, ya da gaz buna sebep olur mu? Uzun uzun ememediği için uykuya çok zor dalabiliyor 🤦🏼♀️