Anneler merhabalar 🌼 kızım 4 aylık. Çok gazlı ve huzursuz bir bebek olduğu için genelde meme ve kucakta durmaya alıştı, dolayısıyla şu an meme olmadan uyumuyor. Uyuması için sadece emmekte yetmiyor, emerken ayakta geziyorum, bi yandan kendi sesimle ninni… kilosu da arttıkça zorlaşıyor. Ayakta sallamaya bile razıyım ama bu çok zor. Meme kabul etmedi. Aranızda memeyle uyuyup daha sonra yöntem değiştirmenin yolunu bulabilen var mı? 🙄 ya da ek gıdaya kadar sabretmeli miyim acaba, düşkünlüğü o zaman azalıp, memesiz uyumaya daha mı yatkın hale gelir sizce?