Selam arkadaşlarım ya benim bebe genelde iştahsız ama bir dönem geliyor öyle güzle yiyor yani normal olması gerektiği gibi sonra bir döneme giriyoruz ağzını açmıyor püskürtüyor mesela 3 gün önce 3 ana öğün ara öğün yiyen bebek bugün sadece 2 çay kaşığı lor yedi ağzına açmadı deli olucam neden olur arkadaşlar dişe hep çok yoruyordum önceden ama alttan dişi çıkmış Geçen gün çok güzeldi iştah