Badeay Kızlar ast ve alp yüksek cıktı doktor bi sürü kan testi aldı ve bu sonuclar cıkınca cocuk metabolizmaya ve nörolojiye gidin dedi. Aynı durumu yaşayanlar varmı süreç nasıl ilerliyor. Cok ciddi bir durummu? Açıkcası cok endişe ediyorum…