Egeanul merhaba,
Ben kullanıyorum kızım için bir süredir.
Benim özellikle alma sebebim iştaha etki etmesiydi ama vaadlerinden biri de bağışıklık güçlendirmek.
İştah konusunda başlarda etki etse de şu an etmiyor, bağışıklık konusunda da mükemmel bir koruma/güçlendirme sağlamıyor. Destekliyor sadece.
Kızım kullanmaya başladığından beri 2-3 kez hastalandı. Şu an alerjiye bağlı öksürük dolayısıyla 1 ay zyrtec kullanacak akşamları mesela.
Tadı güzel, severek tüketiyorlar bide.☺️