İyi geceler kızlar.
Yatmadan yoğurt mayaladım ve kaldırdım 4 saat olunca dolaba alacaktım. Gittim baktım tutmamış cıvık olmuş..ocağa aldım kaynattım tekrar maya koydum. İkinci kere ocağa aldığımda hafif yoğurt olacakmış ama tutmamış gibi hali vardı tam süt kıvamında değildi. Kesik kesik oldu ikinci kerede bozuldu mu yani ?