Fehimesaglar Benim oğlumda 1 hafta önce oldu hastane için yanıma her zamanki çantasını hazırladım çok kalmadık çünkü sadece biraz fazla bez koydum eve geldik sünnet külodu almadım kendi bezini bağladım güzel bi pansuman yapıp bezini gevşek bağladım yapışma falan olmadı ama tabii kucakta tutmakta falan zor oluyor. Bize sedasyon yöntemi ile yapacağız dediler hemşirelerden biri genel yaptıklarını söylediler oğlum çıkınca komple bayıltılmış olarak çıktı sedasyon yarı baygın olarak sadece o bölgenin uyuşmasıyla yapılıyormuş doktor öyle söyledi. 5 dikişi vardı bugün altını açtım bir tane ipi düşmüştü diğerlerini bekliyorum bende. ama erken yaptırmak en iyisi bende çok üzüldüm ama şuan iyileşti daha da erken yapsaydık dedim geçmiş olsun şimdiden