Aleynatnr45 İpek kirpik yaptırdım dün cıkarttırmaya gittim kirpiklerim hep döküldü ne yapıp geri yerine getirebilirim bilgisi olan var mı cok moralım bozuk ya bana dökülmez demişlerdi 😖
Merve Aleynatnr45 ben yaptırdığım saniye çıkarttırdım hiç dökülmedi. Beğenmedim aşağı aşağı bakıyolardı. Güya çok bilindik isim yapmış bir yere gittim. O göz yanmasını da unutamam 😥 size de geçmiş olsun. 2. Ayın sonunda yerine geliyor diye biliyorum
Snowglobe Aleynatnr45 bnede ipek kirpik taktırmıştım ama çıkarmaya gidilmiyordu kendi döküldü bi süre sonra. Tabi biraz kendi kirpiklerimden de gitti. Ve geri dönüş yok malesef. Badem yağı falan iyi geliyormuş ama benim sabrım yok her gün her gün sürmeye
ruhpastasii Aleynatnr45 Eose kullan hemen çıkar. Aynı şeyi bende yaşadım. Eşim o zamanlar sevgilimken çok yakışmasına rağmen beğenmedim demişti. O sinirle gidip çıkarttırmıştım ve bi tarafta 7 bi tarafa 1 tarafta 19 tane kirpiğim kalmıştı. Eose aldım 1 aya çıktı
MorOje Aleynatnr45 sanırım yapan yer sorunlu biryer canım ara ara sürekli yaptırıp uzun sürede kullanırım hiç böyle bir sorun yaşamadım kaş ve kirpik serumları var rimel gibi sürülen onlardan kullanabilirsin
Engin_saliha Bence bekleyin bende yaptırdım tık oldu 2 hafta olmadan kendi kendime kopardım hepsini gözümde kirpik yoktu ki genelde gür ve uzundur kirpiklerim bir ay olmadan tekrar uzamaya başladılar gurlesip uzadilar derrt etmeyinnn
Aleynatnr45 Engin_saliha yaa insallah hemen uzar ya kendi kirpiğim gür ve uzundu ama dik ti o yüzden yaptırmıştım ipek kirpiğü ama bidaha yaptırmam herskdr çıkarırken cokkk acıdı ve kirpik kalmamış gözümde
Aleynatnr45 Bir de kirpiği çıkarmak için bişi döktüler dünden. Beri gözüm bulanık görüyor o normal mi batıyor kirpik dipleri sürekli