Kapakçık ameliyatı olucam 3 derecede şuan aunt ve mintal kapakçık değişecek ve ritim bozukluğum var normalinden fazla çıkıyor ekgde ameliyattan sonra şikayetleriniz değiştimi azalma oldu mu şuan çok sıkıldım var çabuk yoruluyorum ve sürekli pihlasma sorunum var ve vucutum ödem topluyor en ufak gribi bile ağır geçiriyorum tek umudum ameliyat ameliyattan sonra bunlar geçiyor mu