Arkadaşlar bir kaç gündür farkına vardım gogusumun meme başında yaklaşık 3 parmak yukarisinda bir çökme mevcut. Sanki balon şişip inmesi gibi hafif morlukta oluşmuş belki elimle çok baktığım içindir bilemiyorum… Tam 1 sene olmuş memeden keseli tek meme emzirdim. Ve en çok emdiği memem bu şekilde. Çok korktum kitle vs yok ama gözle görülür bir çökme var elle de hissediliyor sanki o bölgenin içi boşalmış deri kalmış bir tek…. Ceviz kadar bı yer…. Kanser belirtisi mi bu çıldıracam acile gitmemek için zor duruyorum… Başına gelen bilen var mı?