Saadet12Irmak Kızlar arkadaşımın kızı bize geldi onun çocuğundan benim çocuğuma geçti öneriniz var mı doktorlar tedavisi yok kendiliğinden geçiyor diyorlar ama sıvı dahil hiçbisi yiyip içmek istemiyor
Fenty Saadet12Irmak Kendiliğinden geçecek evet, yemiyorsa ağız içi yarası vardır belki zorlamayın, eczaneden karamürver alırsınız yada karadut şurubu ağız içi yarasına çok iyi geliyor.
Saadet12Irmak Fenty teşekkür ederim öyle yapıcam sprey varmış o çok iyi geliyormuş çok nalet bir hastalık ya allah kimseye yaşatmasın