Merhaba haftaya Allah izin verirse seyahate çıkacağız. Reglm 5 gün geçti test yaptım negatif hamile değilim. Sanırım idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum yani sık sık geçirdiğim için artık anlıyorum. Yani canım anneler sorum şu adetim 6 gün sürüyor hemen olmam lazım 11 aylık bebeğim var emziriyorum bitkisel bir öneriniz var mı ve soğan kürü uygulayabilir miyim? Nolur bilenler es geçmesin lütfennn