Kızım 15 aylık dogudugundan beri uykusu hep problemliydi ama artık son zamanlarda uyku diye bişey kalmadı gündüz uykuları yok ayağımda beşikte sallincakta bsttaniyede artık her yolu denedik uyumuyor geç saatlere kadar artık aglamaktan helak oluyor uykusu olduğu halde niye bu kadar direniyor anlamıyorum sonra gece 2 gibi artık uykudan ağlamaktan bayılıp uyuyor ne gibi sıkıntisi olabilir nasıl duzelticem bu cocugu