elifilyas2208 uşak küçüktür bir mecburiyet caddemiz var ama Atapark güzeldir ,huzur park,Karun AVM,en önemlisi insanlar çok sıcaktır hiç yalnızlık çekmezsiniz,ananemin evi kiralık ama Dikilitaş ya eşyalı ama karşı komşuları çingene ,aksi halde brn yardımcı olmak isterdim☺️