Asilahmet merhaba sarilikli bi anne olarak qptamil prosyneo kullandık 4. Qy kendisi bıraktı, şu an 11 qy 11 gunluguz ek gıda ve emzirme olarak ilerliyoruz asla mama, asla biberon almıyor. Biraz pahalı ama asla gaz sorunu yasamadık. Tabi doktorunuza sorarak ilerleyin. Ben bu süreçte izmir emzirme danışmanından fa destek aldım. Instagram sayfasindan da ulasabilirsiniz gozde ebe ye :) çabuk toplasin, gecmis olsun