İyi akşamlar 2 buçuk aylık bebeğim var 36 haftalık erken doğum oldu yaklaşık bir aydır kakasında mukus var sürekli doktora gidiyoruz kaka tahlili yapıldı bisey çıkmadı son 1 ay mamayı bırakmıştık 500 gr almıs besin alerjisinden şüphelendi doktor diyete başladık hipoalerjenik mama verdi ondan sonra çok sık kaka yapmaya başladı ve mamayı da zar zor verdik en son ac kaldı kendi mamamıza geri döndük 2 gündür 10 u geçti kaka sayısı ben napabilirim yardımcı olabilecek biri var mı 😔