Aslında anne baba demek en kolay bitti demekten 😅 demekki sizinki de farklı bir bebek , zordan kolaya doğru gidiyor💕
Ben hiç tv izletmedim , telefonda sadece görüntülü konuşma olarak görüyor. Ve müzik açıyoruz. Onun harici bir şey yok .
Bizimki 16 aylık en çok kullandığı kelime anne , baba anneanne 😅 diğerlerini hiç saymayım