Bugün 6 aylık bebişime şöyle yulaflı meyve püreli bir öğün hazırlayayım dedim. Yedikten sonra üzerinden 3-4 saat geçti ve fışkırır gibi kusmaya başladı. 1-2 saat içinde 4 defa kustu. Doktorumuzu çağırdık hemen eve muayene etti yulaf verdiğimi duyunca dediki “Arpa verseydin” 😂 Paketli yulafların içinde olmayan şey yokmuş aman dikkat ek gıda anneleri ben yandım siz yanmayın 😔