Merhaba 10 ay önce doğum yaptım ve ilk adetimi bebeğim 7 aylıkken gördüm aşırı kanamalar olmadı adetlerimde ama adetlerimin arasındaki süre çok kısa oluyordu doğum sonrası 9. Ayda olduğum adetimin süresi 1 ayı geçti ilk haftalar aşırı kanama olmadı ancak son iki haftadır pıhtılı şekilde aşırı kanamam oluyor doktora da gidemedim böyle bir durum neşen olur veya başına gelen var mı lütfen cevaplandırır mısınız doktora şu an için gidemiyorum çünkü