kara_gktg Oğlum henüz 4 ay 5 günlük bugün kontrole götürdüm ve doktorumuz bayramdan sonra ek gıda başlayabilirsin dedi 5 aylık olmuş oluyor o zaman. Erken ek gıdaya başlayan var mı neyi nasıl vererek başladınız sebzeden başla dedi doktorumuz sebze yoğurt meyve şeklinde git dedi doktor. ilk çocuk olduğu için neyi nasıl vereceğimi bilmiyorum
Ozge-ZS kara_gktg patates havuç kabak üç gün kuralıyla verdim ardından elma armut avokado biz alerjik olduğumuz için yoğurt veremedim henüz ama alerjik değilse yoğurtla başlayın isterseniz ilk gün bir çay kaşığı ikinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün yemek kaşığı kadar veriyorsunuz herhangi bir alerjik reaksiyon göstermezse karıştırıp verebilirsiniz
Littlebird kara_gktg ben de 5 aylıkken başladım doktor tavsyesiyle. 3 gün kuralı ile patates, kabak, havuç, yoğurt, elma, armut, muz diye gittik. 5 aylık olduğu için 6 aydan önce öğün gibi vermeye başlamadım ben sadece tadım yaptırdım
hanimkizinannesi Ek gıda değil de tanımlara başlamıştık biz. İlk önce yoğurt sonra sebzeler en son meyveler olarak ilerledim. Bunları 3 gün kuralına uyarak tattırdım sadece ve bebeğim çok sevmişti.
kara_gktg hanimkizinannesi evet bizde aynı tadım yapacağız sadece arada mama veriyorum mama yerine bunlardan ver dedi doktorumuz siz kaçıncı ayda başladınız
Ozge-ZS kara_gktg vücutta döküntü kakada kan mukus ishal gürültülü kokulu kaka karın ağrısı guruldama olursa anlıyorsunuz zaten
LadyMarmelatte Dr bize de 4.ayda ek gıdaya başlayacağız dedi benim de hiçsir bilgim yok. 3 gün kuralına göre çay kaşığı,tatlı kaşığı, yemek kaşığı ile tadım demişsiniz. Detaylı olarak 1 al boyunca hem mama veya anne sütü hem de ek gıdayla nasıl gittiniz? Bir ay boyunca
Ozge-ZS LadyMarmelatte şöyle söyleyeyim zaten çok az miktarlarda veriyorsunuz bu aylarda tadımlık hepsi zaten tadımlar bitene kadar bebek 6. Ayını tamamlıyor aynı besini 3 gün üst üste dediğim miktarlarda veriyorsunuz bi alerjisi çıkmazsa vermeye devam edebilirsiniz demek bu tabi ben ne verirsem vereyim içine biraz zeytinyağı ekliyorum eğer ek gıdaya geçtiyseniz suyunuda ihmal etmiyorsunuz bunun dışında nasıl emziriyorsan aynı şekilde devam ediyorum emzirmeden kısmadım zaten hala en önemli besini anne sütü olacak şekilde tadımlar yaptırıyoruz
Nso Bizde yarin 5 ayligiz ebemiz baslayabilirsin dedi ben yavas yavas tsttirmaya başlamıştım yogurtla 3 gun olarak sonra havuc patates kabak olarak sonra corba devam edicem
Likapa53 3 gün kuralı nedir nasıl açıklayabilirmisiniz bana hebüz bu ay dr a gitmedik bebeğim 4 ay 6 günlük
Ozge-ZS Likapa53 aynı besini örneğin patates üç gün üst üste miktarını giderek artırıp vermek ilk gün bir çay kaşığı kadar ikinci gün tatlı kaşığı kadar üçüncü gün yemek kaşığı kadar
Ozge-ZS Kbr_alp biz anne sütü alıyoruz ama alerjik olduğumuz için 5. Ayda başladık kilo alımımız geride olduğu için siz doktorunuz uygun görürse başlayın bizim doktorumuz uygun görmüştü
Ozge-ZS kara_gktg önce bir sefer ürünler tanıttıkça iki öğüne çıkabilirsiniz mesela meyve püresi sebze püresi şeklinde gidebilirsiniz 6. Ayda doktorunuz size bir liste verecektir o zaman 3 öğüne çıkıyor beslenmesi