Badeninannesi_35 evde tekken duşa, wc ye veya yemek yapmaya giderken kızımı da ana kucağına yatırıp yanıma aldım hep. 1,5 yaşından sonra tv de çizgifilmle tanıştı. Arada bir istiyor, açtığım zaman da çizgifilmde olan olaylarda bana bakıp gülerek, kendini tamamen kilitlemeden izliyor 10-15 dk kadar. O zamana kadar ben gündüz radyo açıyordum ama her akşam tv acıktı. Her bebek 3-5 aylıkken çok dikkat kesiliyor tv ye. Biz akşamları kızımın sırtı tv ye, yüzü de bize dönük halde yerde yatırıyorduk. Tamamen uzak tutmak da bana çok mantıklı gelmiyor ama hem bu cihazın varlığından haberdar, hem de mümkün olduğunca geç dönemde ilişki kurmasının önemli olduğunu düşünüyorum