Wonderful_mom laringomalazisi olabilir. Videoları var izleyin laringomalazi sesi diyince çıkıyor. . Tabiki ilk olarak dr sorun öncelikle , benimki sadece tahmin. Benim oğlum da da var çünkü. Zamanla azalıp geçiyormuş. Önemli birsey değil ve tedavisi yok. Solunum yollari yumuşak oluyormus Büyüdükçe olgunlasip geçiyor.