Ssssraa Merhabalar, geçen sene diyabet başlangıç tanısı koyuldu. Şimdilerde ise açlık kan şekerim 100 küsür, tokluk ise 90 çıkıyor. Tekrar dr gitmeli miyim? İlk gittiğim doktor hiçbir şey demedi gönderdi lakin tokluğa değil sadece açlığa bakılmıştı.
Miranbaby22 Ssssraa tokluk biraz daha yüksek olmalı yani 100 ün üzerinde çok fazla düşmüyosa gerek yok bence. Aclik ta normal. Bende diyabet hastasıyım 14 senedir.
Mommy_ Ssssraa Size diyabet başlangıcı dedikten sonra herhangi bir diyetisyen yönlendirmesi yapılmadı mı acaba. Çünkü eğer ilaç verilmiyorsa diyet ile kontrol etme yoluna gidilir çoğunlukla ve mutlaka kontrole çağırırlar. Siz bir Dahiliye uzmanına mutlaka danışın. Tedavi edilmeyen diyabetin geri dönüşümsüz etkileri oluyor. İhmale gelebilecek bir durum değil maalesef.
Ssssraa Miranbaby22 öyle mi diyorsunuz, çok fazla yediğimde bile 90 çıkıyor. Ama zaman zaman kendimi çok kötü hissediyorum etkiliyor olabilir mi?
ygtipk Miranbaby22 birsey sorabılırmıyım enerji düşüklüğüyle dahiliyeye gitmiştim glukoz akş 84 yemek yedikten 2 sonrada verdıgım 80 çıkmış normalmi acaba sorun yok demişti doktor
Rojdaa Miranbaby22 Merhaba benim de glukoz tahlilim 106 çıktı bugün oruçluyum. Yarın sonuclari doktora soracağım ama sizce iyimi sonuc
Miranbaby22 Gitmelisiniz o zaman çünkü çok yeseniz bile 90 çıkıyosa belki ilaç verebilir kan değerlerine bakar en azından
Ssssraa Miranbaby22 bir de ilk bakıldığında insülin yani sanırım 3 aylık mı oluyor o 9 çıkmıştı. Gitmeli miyim
Miranbaby22 Ssssraa bende insülin kullanıyorum valla git derim ben ama sen bilirsin çok düşerse sen fark etmeden çok riskli yani ölüm e kadar gidebiliyo baygınlık geçirme riskleri falan var
EkiminAnnesi Ssssraa 3 aylık geriye dönük şeker takibinden bahsediyorsanız o HB1AC oluyor. Bu değer 4-6 arasıysa şeker hastası değilizdir ama yüksek ise eğer bahsettiğiniz 9 bu değer ise risk vardır. Bu değerin belli aralıklarla takip edilmesinde fayda var. Size tavsiyem açlık şekerinizi ve yemek yedikten 2 saat sonra tokluk şekerinizi 1 hafta boyunca sabah-akşam ölçüp kaydedin. Sonra da bir kontrole gidin. İçiniz rahat etsin en azından. Doktorun fikir sahibi olması açısından kendi takibiniz yanınızda bulunsun. Geçmiş olsun 🌸
Ssssraa Miranbaby22 baygınlık geçiriyo gibi oluyorum arada sizin düştüğü için mi kullanıyorsunuz? Tedavileri vs hakkında çok bilgi sahibi değilim de. Hem düşüp hem yükselme olabiliyor mu yoksa sadece düşüp ya da yükseliyor mu
Miranbaby22 ygtipk valla doktor normal demiş ama normal değil ben şeker hastası olduğum halde benim için bile normal değilken sizinki biraz düşük geldi bana başka bi doktora gorunmeniz de fayda var
ygtipk Miranbaby22 bende farkındayım normal deyince üstelemedim bu tahlilden 1 hafta sonra alerji için kan tahlili vermıstım aç değildim 2 3 saat once yemıstım yemek kan şekerim glukoz 70 çıkmıs hastaneden donerken otobusten ındım başım gözlerim donuyordu eve zor geldım tansıyonum düştü sandım şeker düşüklüğüdemi diyabettir hıc bılgım yok bu konularda
Miranbaby22 ygtipk şekeriniz düşmüş tansiyon değil. Dahiliye doktoruna bi gidin isterseniz normal değil yani bu kadar düşmesi